Monday 7 September 2009

Pulanglah Ani Usah Merajuk lagi

KAU PULANGLAH ISTERIKU:

Ingatlah bahawa kau pernah mencintai diri ini,bahkah ani pernah kata abglah cinta ani selama2nya.Kita menyulam kasih..menghirup kebahgiaan dan kedamaian bersama..lahirlah dua putri tercinta namanya pun Kaseh sebagai tanda kasih kita sampai mati..tetapi kenapa tanpa ribut tanpa kata bicara..ini yang terjadi kau menghilang diri tanpa berita, ani membawa diri entah dimana? tinggalkan abang keseorangan..kenapa? Ani melarikan diri dr rumah bersama barang2 dan kereta itupun semasa abang pergi sabah.Sebelum abang pergi, kita dalam suasana yang baik,harmoni...tapi kenapa jadi begini? Berpura-pura baik tapi hati penuh dendan kesumat. Apa yang bermain di fikiran mu Ani?Abang mohon kau pulanglah andai nak nak berpisahpun buat cara yang elok bukan lari mcmni ? bagaimana pulak hak abang untuk bersama anak2?Tergamak ani pisahkan mereka dengan ayahnya?dan abang sedia maafkan segalanya kesalahan dan kesilapan kau demi anak kita dua orang tu.

Betapa sakitnya hati ini melihat rumah yang kosong..kenapa sekejam itu ani,bagaikan suamimu ini sukar di bawa runding?Setiap hari hy terbayang keletah dan senda gurau anak2 yang manja..setip hari terbayang kemesraan,(kemesraan pura-pura rupanya)Kau kejam ani,memisahkan anak2 dgn abang..!Ya Allah mohon pentunjuk Mu mohon keadilanMu..
Abang rindukan anak2 abang pulanglah demi sebuah ikatan kasih sayang yang pernah kau sulam dan pupuk dulu..Kalau Ani yakin ani benar pulanglah kita selesaikan kemelut ini..kerana ani rasa ani bersalahlah maka ani bersembunyi,takut..menghadapi kebenaran..!! itu hakikat sikap mu ani..tapi sehingga hari abg tidak mengerti kenapa dan mengapa?

No comments:

Post a Comment